Akce pro celou rodinu

Výlet do MIRAKULA

Středa v 17:30 | Zuzka
Vážení příznivci zábavy a cestování,
opět chystáme výlet do zábavného parku MIRAKULUM v Milovicích. Jedeme v pátek 13. července a to buď vlakem z Nádraží Podbaba, nebo lze přistoupit i na Masarykově nádraží, či se dopravit vlastním autem.
Rybička hradí vstupné! Spoluúčast pro dospělé 100 Kč, děti do 6 let zdarma, ostatní 50 Kč
Park se pořád rozšiřuje, je tam spousta atrakcí pro nejmenší i pro starší, vodní svět, lesní park, parní vláček, minizoo,
no prostě se máte na co těšit.
Je ale omezená kapacita, tak se prosím včas nahlaste:
Zuzana Krumpholcová, e-mail: z.krumpholcova@seznam.cz, tel. 720 145 435

Rybička v Divadle Minaret

18. května 2018 v 21:32 | Jitka
17. 5. 2018

Dlouho jsme se těšili - a už je to tu! Přišli jsme do Divadla Minaret na představení Myšáci jsou rošťáci.

Chvilka nervozity před začátkem...

- a tady už jsou rozverné myšky na scéně. Pak ještě přišel pruhovaný kocour a bylo veselo.

Divadlo se nám líbilo. Určitě zase někdy půjdeme!

Naše divadelní skupinka.

Po divadle se některé maminky s dětmi přesunuly do kavárny na oběd, kávu a hraní v dětském koutku.

Prožili jsme příjemné společné chvilky. Pojďte příště s námi!

Rybička na Čarodějnicích

4. května 2018 v 11:56 | Jitka
30.4.2018

Jaké byly letošní Suchdolské čarodějnice?
Hodně barevné, slunečné, větrné, nejisté - nevědělo se, jestli se smí zapálit vatra nebo ne -, plné dětí a samozřejmě plné soutěží pro děti a muziky pro všechny. Nechyběly zde ani "pravé čarodějnice" v kostýmech a buřty na opékání. MK Rybička připravil pro malé i větší děti výtvarné dílny a soutěže. Nejmenším dětem se moc líbila nafukovací skluzavka a balonky. I ta vatra nakonec hořela pod bdělým dozorem hasičského sboru. Moc jsme si to užili:-)

Na příští setkání s Vámi se těší tým lektorek MK Rybička.

Závody na Rybářce

28. dubna 2018 v 22:08 | Jitka
27. 4. 2018

Vítejte na závodech! Na hřišti Na Rybářce se dnes sešli závodníci na motorkách, kolech a jiných odrážecích strojích! Počasí nám přálo a sešlo se nás hodně:-)
Některé maminky přivedly i tatínky, přivezly v kočárku mladšího brášku nebo čerstvě narozenou sestřičku. Na Rybářce bylo opravdu živo a veselo.

Před začátkem závodů jsme si prohlédli nové workoutové hřiště. Nebude trvat dlouho a malí závodníci se změní v mladé workoutisty.

První jízdy byly rozjezdové. Děti si musely na hřiště zvyknout.

Pak jsme dětem připravili kužele pro jízdu zručnosti. Děti výborně zvládly slalom i projíždění brankami!

Start prvního závodu - 3, 2, 1 JEDEME! Pak děti startovaly ještě mnohokrát...

Všechny závodníky pečlivě sledovali jejich fanoušci a pořizovali foto- i videozáznamy:-)

A nakonec děti dostaly za své výkony diplomy a odměny. A taky velký potlesk!

Závody se nám povedly - a vyhráli všichni. Přijďte příště také! Těší se na Vás tým lektorek MK Rybička.

Horizont v Rybičce před Velikonocemi

30. března 2018 v 11:59 | Jitka
29. 3. 2018

Při vánočním setkání se seniory ze suchdolského Horizontu jsme si slíbili, že se zase uvidíme. Proto jsme pozvali seniory k nám do Rybičky teď před velikonočními svátky.
Bylo nás hodně a byli jsme spolu rádi. Maminky s dětičkami ukázaly seniorům něco z rybičkovského programu. Zazpívali jsme si společně a předvedli jsme babičkám a dědečkům pohybová říkadla.

Za suchdolskou radnici nás přišla pozdravit Zuzka Krumpholcová.

Společně jsme roztočili Kolo kolo mlýnský...

- a pak jsme si pověděli pohádku O jabloňce . Při pohádce pomáhaly s rekvizitami skoro všechny dětičky.

Jabloňka se proměňovala podle ročních období a střídaly se na ní květy s listím, jablíčky a sněhovými vločkami. Děti to moc bavilo.

Nakonec přišla velikonoční nadílka. Děti dostaly od seniorů barevné motýlky a my jsme nadělili ozdobené muffinky:-)

Chvilka setkání generací ...

- a závěrečná svačinka s povídáním maminek.

Doufáme, že toto setkání Rybičky s Horizontem nebylo poslední:-) Pěkné Velikonoce!

Velikonoční dílna v Rybičce

30. března 2018 v 11:47 | Zuzka a Jitka
28. 3. 2018

Velikonoce se přiblížily a velikonoční dílnička je tu! Přišly za námi lektorky Zuzka Krumpholcová a Blanka Johanisová, aby vedly tvoření dekorací a naučily nás zdobení vajíček různými technikami.

Maminky z dopoledních kroužků Rybičky se sešly při zdobení vajíček voskem. Je to náročná technika, ale výsledek stojí za tu námahu!

Na dílničku přišly maminky i školní děti. Pro nejmenší děti byla připravená herna.

Po namalování vajíček jsme zdobili věnečky, květináče a jiné dekorace.

Povedlo se nám to?

Na příštích výtvarných kurzech se s Vámi těší na shledanou lektorky Rybičky!

Suchdolský masopust

5. března 2018 v 9:32 | Zuzka
Suchdolský masopust je tradiční sousedský průvod se zahájením na Suchdolském náměstí. V sobotu 10. února od 13hodin byl připraven v přízemí radnice salón převleků a líčení, takže kdo neměl masku z domova, se mohl nechat nazdobit. Ostatní maškary už se slézaly a ve 14 hodin začal divadelní program na náměstí. Tři chůdaři nám přivedli starého, unaveného kohouta, kterého jsme si zvolili a měl nám panovat, ale slepičky ani ostatní maškary takového kohouta nechtěly, a tak smrtka navrhla, že než si ho odvede, že mu ještě dá šanci a bude si alespoň k sobě zvolit krásnou, mladou a chytrou první dámu. A hned se slétlo několik zájemkyň, zahalených v závojích a chůdaři je postupně kohoutkovi odhalovali. Straku nechtěl, ta prý krade, Vránu taky nechtěl, ta hlasitě krákala, až ho hlava bolela, Pštrosici nechtěl, ta má dětí jako smetí, Hejlici nechtěl, ta by mu věšela hejly na nos, Papoušici taky nechtěl, i když měla krásné peří ani moudrou Sovu nechtěl až nakonec se zjevila nádherná bílá Labuť. Tu chci! A tak labuť slíbila, že na kohoutka bude dohlížet, aby se s dravci nebratříčkoval a dobře panoval. Tak to byl úvodní theátr a pak začala ta správná veselice. Od pana starosty maškary získaly klíč a mohly vládnout masopustu. Průvod se vydal na cestu v doprovodu muzikantů, chůdařů. Navštívili jsme Brandejsův statek, kde na nejmenší čekalo povožení a průvod se zakončil ve Starosuchdolské restauraci, kde bylo připraveno pohoštění a koblihy. Kdo měl sílu vyrazil ještě na společné setkání dalších průvodů z Roztok a Únětic na Holém vrchu. Lektoři MK Rybička se podíleli na výrobě masopustních kostýmů a stužek pro nejmenší dětičky. Sláva masopustu.
vice fotek:

Pohádkový bál v Rybičce

28. února 2018 v 0:19 | Elenka a Jitka
27.2.2018

Ve čtvrtek 22. února odpoledne se v Rybičce sešli princové, princezny, královská rodina a další krásné masky na pohádkovém bále.

Bál zahájil pan král z Rybičkového království. Přivítal všechny dětičky a jejich rodiče a popřál jim krásnou zábavu.

Nejdřív se všem představily holčičky v princeznovských šatech. Jak jim to slušelo?

Společné kolečko si zatančili i princové.

Společný taneček masek...

Děti absolvovaly různé hry a soutěže - navlékání korálků, které poztrácela princezna, přeskakování překážek na dřevěných konících,aj. A pak najednou odněkud přiletěl drak ! Chtěli jsme zachránit princeznu a stavěli jsme vysokou zeď. Pak jsme bojovali s drakem ze všech sil. A vyhráli jsme!

Na oslavu vítězství nad drakem pan král uspořádal královskou hostinu!

Nakonec náš bál ještě navštívila královská rodina z cizího království.

Rybička v Noemově arše

12. února 2018 v 23:17 | Jitka
9. 2. 2018

V pátek 9. února jsme se v rámci Zážitkových pátků vydali do Národního muzea na výstavu Noemova archa.
Sešlo se sedm rodin s jedenácti dětmi včetně našich nejmenších v kočárcích.

Pracovníci muzea se nás nezalekli a vyšli nám maximálně vstříc. Měli jsme dokonce vlastní obsluhu výtahu:-)
Expozice je krásná a celá komponovaná do veliké lodi. Na některé velké exponáty jsme koukali s otevřenou pusou a rozzářenýma očima.

Naše holčičky :-)

Zvládli jsme i schody do 5.patra, kde pokračovala expozice.

Kočárek pod dinosauří kostrou ...

Soutěžili jsme v poznávání zvířat a dětičky dostaly diplomy za správné odpovědi.

A nakonec jsme si zašli na oběd do místní kavárny a dětičky si pohrály v herně.

Výlet jsme si krásně užili. Pojďte příště s námi! Na příští setkání s Vámi se těší tým lektorek MK Rybička.

Muzicírování v Rybičce

30. ledna 2018 v 18:02 | Jitka
26. 1. 2018

V pátek 26. 1. 2018 se v Rybičce uskutečnila další akce z cyklu Zážitkové pátky, tentokrát to byl hudební seminář s panem Ondřejem Tichým na téma Hudba v rodině.
Pan Ondřej si pro rodiče s dětmi připravil úžasný program, plný tónů, písniček, cinkání, chrastění,... Pokud byste chtěli okusit atmosféru, která zavládla v Rybičce pod Ondřejovým vedením, podívejte se na :https://youtu.be/dJddoOeet64

To je Ondřejova kouzelná krabička ...

Do muzicírování se zapojili úplně všichni bez rozdílu věku.

Dozvěděli jsme se zajímavé poznatky o důležitosti rytmu v našem životě, o hudebních rituálech v rodině, o tom, jak dokáže hudba uklidnit děti a mnoho dalšího. Na semináři se nám tak líbilo, že jsme ani nechtěli odejít domů:-) Děkujeme za pěkné dopoledne!

Děti mezi knížkami

21. ledna 2018 v 22:52 | Jitka
19. 1. 2018

V pátek 19. ledna 2018 jsme se výjimečně sešli v místní knihovně v Praze Suchdole. V rámci cyklu Zážitkových pátků v Rybičce zde byl připraven program pro rodiče s dětmi Veselé čtení dětem.

Program si pro nás připravila paní Katka Turchichová Lahodová, vedoucí suchdolské knihovny, nyní na mateřské dovolené. Knihovna plná knížek děti uchvátila. Vydržely listovat a prohlížet si knížky celé dvě hodiny. A bylo nač se dívat!

Katka přednáší...

Poznali jsme textilní knížky...

- knížky otvírací, s okénky, s různými vychytávkami. Katka se soustředila na knížky pro nejmenší děti, předala maminkám mnoho užitečných rad, jak vybírat kvalitní četbu, kdy číst, kdy dát dětem do rukou "opravdické" knížky, aby je "netrhaly".

Stihli jsme si s dětmi i zazpívat, ukazovat a říkat říkadla z knížek.
S chutí jsme společně posvačili a nechali děti pohrát v dětském koutku.

Holčičky si našly "bubny" a s chutí si zabubnovaly:-)

V knihovně se nám moc líbilo. Některé maminky se dokonce zapsaly jako čtenářky! Mnohokrát děkujeme Katce a oběma knihovnicím za krásně prožité dopoledne. Do knihovny se určitě zase někdy vrátíme.

Nový rok 2018 v Rybičce

9. ledna 2018 v 23:36 | Jitka
8. 1. 2018

Dneska jsme se sešli v Rybičce poprvé v novém roce. Byl totiž Den otevřených dveří! Rybička přivítala známé i nové tváře. A co všechno jsme dělali?
Program vedly lektorky dopoledního kroužku Losos - Adélka a Terezka.

Nejdřív jsme si společně zazpívali. Děti si vybíraly písničky z barevných obrázků a při zpěvu se doprovázely na hudební nástroje:-) To bylo cinkání a chrastění...

Po písničkách přišla na řadu oblíbená říkadla. Zopakovali jsme si Bramboru, Žabku na žebříku, Bedlu a spoustu jiných.

Zatočili jsme velké Kolo kolo mlýnské...

- proběhli jsme se s obručemi jako koníci

- a děti prolézaly tunelem jako hadi.

Po svačince jsme si zahráli pohádku. Tentokrát byla O Červené Karkulce. Znáte ji?

Kam Karkulko malá, kam? Chodím lesem sem a tam...

Červenou Karkulku potkal v lese vlk. Vyptával se jí, co má v košíčku a kam to nese? Ale Karkulka se ho vůbec nebála a pohádka dopadla dobře. Babička se ve zdraví dočkala Karkulky i bábovky.

Dětičky měly radost z herny s bazénem a míčky, s tunelem a spoustou dalších hraček.

A maminky si s chutí popovídaly:-)

Moc rádi jsme se po vánočních a novoročních svátcích zase setkali. Těšíme se i na Vás! Přijďte se podívat do dopoledních kroužků i na akce Zážitkových pátků. V nejbližší době připravujeme: setkání s knížkami pro děti v místní knihovně, workshop Hudba v rodině, výlet do muzea, Pohádkový bál a jiné. MK Rybička má pro Vás stále dveře otevřené dokořán.

Světélkový průvod sv. Martina, 10.11.2017

15. listopadu 2017 v 14:00 | Zuzka
V pátek 10.11.2017 jsme s MŠ Gagarinova uspořádali již tradiční Světélkový průvod sv. Martina. Sešli jsme se v areálu školky na úvodní nácvik písniček, družina sv. Martina přinesla tajnou zprávu a hádali jsme, kdo ji napsal. Pak jsme se vydali na průvod k Brandejsovu statku, kde nás čekal další program. Světélkový had se ve tmě krásně třpytil a nezapomněli jsme ani na zvířátka a donesli jsme jim jablíčka, mrkvičky či tvrdý chléb. Vstoupili jsme na půdu statku, kde jsme čekali, zda sv. Martin přijede na bílém či na hnědém koni. Přijel na bílém a o víkendu opravdu sněžilo, hlavně na horách, ale i u nás v Praze v noci poletoval. To je známka, že zima určitě brzy přijde. Sv. Martin nám požehnal a my jsme se vydali na jeho světélkovou cestu, na které jsme byli odměněni sladkými mandarinkami, dukáty i světélky. Prohlédli jsme si stáje, koně a za svitu lampionů jsme se navrátili domů. Děkujeme všem za spolupráci.
Zuzka a zbrojnoši.

Den otevřených dveří 11. září 2017

12. září 2017 v 21:33 | Jitka
Pondělí 11. 9. 2017

Dočkali jsme se! Dveře MK Rybička se pro nás po letních prázdninách zase otevřely dokořán:-)
Sešli jsme se dnes se známými i novými dětičkami a jejich maminkami a byli jsme moc rádi, že bylo v Rybičce plno a veselo!

Společně jsme si zazpívali a vzpomněli jsme si na známá říkadla.

Svačinka nám chutnala :-)

Zahráli jsme si pohádku - tentokrát od Františka Hrubína Kuřátko a obilí.

Jak to bylo pohádko? Zabloudilo kuřátko ...

Ještě, že kuřátko nakonec našlo maminku a vše dobře dopadlo. Oddechli jsme si a pohráli si v naší herně.

Nakonec jsme si vytvořili vlastní kuřátko - vlastně takovou ozdobenou papírovou tašku. Povedla se nám ?

A do té tašky se nám krásně vejdou nějaké dárečky:-)

Den otevřených dveří zahájil 11. sezónu v MK Rybička. Budeme moc rádi, když k nám i Vy najdete cestu. Přijďte si zazpívat, pohrát si a popovídat. Mateřský klub Rybička je tu od pondělí do pátku - i pro Vás a Vaše děti. Těší se na Vás tým lektorek.

Druhý výlet Mirakulum

15. srpna 2017 v 12:55 | Zuzka
Pro velký zájem o výlet do zábavného parku Mirakulum jsme připravili druhý výlet na pátek 11. srpna. Zájemců se nahlásilo kolem 60, ale pro malou kapacitu autobusu od vlaku, jsme museli odmítat.
Nakonec to vyřešilo počasí, na pátek se zatáhlo a vytrvalý déšť odlákal k jízdě maminky s nejmenšími dětmi.
Přesto jsme se vypravili a 40 členná výprava i v pláštěnkách dojela do parku. Tam se nad námi mraky smilovaly a déšt ustál. Takže jsme si utřeli klouzačky a houpačky, nandali suché oblečení a už jsme si užívali atrakce v parku, neboť jsme je měli téměř pro sebe. Alespoň jsme zvládli prolést snad všechny chodby v podzemí, bezvadně to jezdilo na mokrém povrchu na pneumatikách a bludiště jsme prochodili i proběhli tolikrát, že už se v něm příště neztratíme.
Až kolem 16 hodiny nás z parku vyhnala bouřka a tak jsme jeli o hodinku dříve. I tak nám to stačilo a ti co s námi jeli poprvé, i přes nepřízeň počasí, si to užili.

Děkuji všem vytrvalcům za účast a určitě příští rok se zase někam vydáme.

Za tým Rybička Vám přejeme hezký zbytek prázdnin.
Zuzka K.

Výlet do Mirakula

17. července 2017 v 13:06 | Zuzka
Prázdninový čas je bezesporu zasvědcen výletům. A tak i rodiče a děti z MK Rybička vyjeli za dobrodružstvím.
Celkem 38 členná výprava se auty, vlakem i autobusem ze všech koutů Prahy sjela před bránu zábavného i naučného parku Mirakulum v Milovících v pátek 14. července.
Naštěstí nám všechny spoje jely, na opožděné vlaky navazující autobusy počkaly, a tak jsme se všichni v domluveném čase sešli. Díky grantové podpoře jsme nabídli rodičům zvýhodněné vstupné, všichni děti to měly zdarma a tak byl o výlet velký zájem. A vzhledem k tomu, že jezdíme pravidelně, už lecos víme a můžeme i doporučit zajímavé novinky. Každoročně v parku připraví na novou sezonu něco nového. Loni to byl nový hrad v lesoparku s velkou dvojproudovou skluzavkou s pneumatikami a plno lanových prolézaček a skluzavek, předloni otevřeli vodní svět, který jsme díky letnímu počasí hned vyzkoušeli a letos doplnili krásný barevný domeček do Země prasátka Piggyho. Byl to opravdu domeček pro prasátka, nechyběl tam obchůdek, škola, jídelna i odpočinková místnost, kde jsme si odpočinuli v době krátké letní přeháňky. Park nabízí nezpočet atrakcí, procházek, zvířátek i naučné stezky a tak jsme do 17 hodin měli o program postaráno.
Cesta zpátky i přes malé výluky v dopravě kvůli prázdninovým rekonstrukcím, vyšla také dle plánu, tak jsme se plní zážitků navrátili všichni ke svým domovům.
Děkujeme všem účastníkům a koordinátorům výletu.

Připomínám, že jedeme ještě v pátek 11. srpna. Ještě tam pár místeček máme. Rezervace u Zuzany Krumpholcové,
tel. 720 145 435.
Hezké prázdniny přeje tým MK Rybička

Týden zážitků - 4. den

14. července 2017 v 23:14 | Elenka a Jitka
13. 7. 2017 Jede traktor, je to Zetor

Dnešní dopoledne v Rybičce bylo plné překvapení. Po písničkách a říkadlech jsme tancovali,

závodili ...

- a dostávali diplomy, medaile a odměny!

Nakonec odněkud přiletěl padák, pod kterým jsme se nejdřív schovávali ...

- a pak nás na něm maminky povozily:-)

Maminky jako Bratři v triku:-)

Odpoledne jsme zamířili do Národního zemědělského muzea na Letné. Myslíte si, co tam?

Na venkovním jevišti pro nás hráli pohádku s písničkami. Byla pěkná, ale moc dlouho jsme neposeděli.

Lákaly nás jiné atrakce: dvůr se zvířátky, bludiště, ale - hlavně ty traktory! Mohli jsme na ně vyšplhat a pozorovat svět z velké výšky!

Povozili jsme se na malých traktůrcích. To už jsme se vůbec nebáli :-)

Čím asi budu ?

V areálu muzea se nám moc líbilo, ani jsme nechtěli domů. Zítra se sejdeme na nádraží a vyrazíme za zážitky do Mirákula. Už se na to těšíme!

Týden zážitků - 3. den

14. července 2017 v 22:35 | Elenka a Jitka
12. 7. 2017 Vláčkobraní

Dneska nás v Rybičce příjemně překvapila návštěva. Přišla se za námi podívat Anička s maminkou a malinkým bráškou Martínkem! To jsme byli rádi. Zvlášť když si maminka Hanka sedla k piánu a doprovodila naše zpívání :-) Zazpívali jsme si taky písničku Jede jede mašinka - ovšem v naší úpravě!

Poslechli jsme si pohádku O koťátku, které zapomnělo mňoukat. Ještě, že nakonec potkalo velkého kocourka, který ho to znovu naučil. Jinak by si koťátko ani neumělo říct o misku mlíčka.

Maminky dostaly možnost výtvarně se projevit. Na bílá trička foukaly fixami různé obrázky podle šablonek.

Děti si zatím užívaly hernu.

Trička se nám povedla, že?

"Vláčkobraní" pokračovalo i odpoledne. Jeli jsme se podívat na modelové železnice do Království železnic na Smíchově.

U vstupu nás přivítal "skoro živý" výpravčí v červené čepici.

Projeli jsme se tramvají i autobusem...

... taky mašinkou Tomáš...

- a postavili jsme si v herně vlastní kolejovou dráhu.

Vláčků jsme si užili dost a dost. Ani jsme si nevšimli, že venku zatím lilo jak z konve. Zahlédli jsme až krásnou duhu:-) Co asi uvidíme zítra?

Týden zážitků - 2.den

14. července 2017 v 21:59 | Elenka a Jitka
11. 7. 2017 Vosovčelky a jiná zvířátka

Pěkně jsme se vyspali a je tu úterý. A teta Elenka má výborný nápad. V létě chodíme bosky. Co kdybychom si udělali veselé nožičky?

To byl príma nápad! Nožičky se nám budou usmívat celý den:-)

Nožičky si potřebovaly pořádně zaběhat a zadupat. Tak jsme měli závody - prolézali jsme tunelem ...

- překakovali jsme překážky jako koníci a pěkně jsme si zadupali při básničce o sloních tlapách. Vy ji neznáte?

Dupy dupy, klapy klapy,
takhle chodí sloní tlapy.
Když ty tlapy zadupou,
třesou celou chalupou.
Zato myšky chodí tiše,
mají tlapky jako z plyše.
Tiše, myšky, ši ši ši,
ať nás nikdo neslyší.

Objevili jsme tajemství včerejších žlutých koleček. Přilepili jsme k nim kousky nastříhaného papíru - a jsou to velké kytičky!

Děti svou práci udělaly a šly si hrát:-)

A na velkou kytičku přiletí vosovčelka:-)

Odpoledne jsme se sešli na Smíchově ve Stanici přírodovědců. Čekalo nás tam černobílé prasečí duo:-)

A taky pravý krokodýl!

Pozorovali jsme malé opičky:-)

Viděli jsme, jak rostou banány v tropickém skleníku ...

... prošli jsme se kolem výběhů s kozami a koníky, zamávali jsme klokanům a poslouchali, jak zpívají desítky ptáčků - andulek...

- a nakonec jsme se schovali před deštěm v altánku. Dnešní odměna byla ZEMĚKOULE pro každého, kdo si vzpomněl na nějaké zvířátko, které bylo v minizoo.

To bylo dneska zážitků. Až se vyspinkáme, zase se uvidíme:-)

Týden zážitků - 1. den

14. července 2017 v 21:41 | Elenka a Jitka
10. 7. 2017 Přívozem až do Stromovky

Dneska začal v Rybičce Týden zážitků! Sešlo se nás hodně - 9 maminek a 10 dětí ze Suchdola, Roztok a Statenic. Všichni byli zvědaví, jak bude ta prázdninová Rybička vypadat?
Na začátku jsme se představili. Kočičku Mňoukalku zajímalo, jak se všechny dětičky a jejich maminky jmenují.

Pak jsme si vzali hudební nástroje, ta naše různá dřívka, rolničky a chrastítka a zazpívali jsme si oblíbené písničky z kartiček.

Kačenka zpívala rovnou ze zpěvníku:-)

Zacvičili jsme si při písničkách a říkadlech. Tady prolézáme obručemi na říkanku Had leze z díry, vystrkuje kníry...

Oskárek pomáhal:-)

Po dobré svačince jsme malovali velká žlutá kola. K čemu budou? To ještě neprozradíme:-)

Odpolední program byl trochu zahalen tajemstvím. Sraz jsme měli u přívozu v Podbabě. Na vodě bylo krásně příjemně...

První cíl -stanice přívozu v Podhoří.

A pak jsme pochodovali a částečně jeli v kočárcích až do Královské obory - Stromovky!

Hřiště u Vozovny nás uchvátilo! Jistě jsme tu nebyli naposledy:-)

Odměna pro hodné dětičky - BUBLIFUK!

Přišli za námi i někteří tatínci...

Spokojený Pavlík:-)

Jsme unavení, ale už se těšíme na zítřek. Kam se asi vypravíme?